2013/08/08

電車の中にサメが出ました 電車が止まりました これ本当の話








ハロー


1ヶ月ぶりの更新

適度に存在を残しておきたい気分です 

忘れないでください 私のこと


今年は NYなだけに気まぐれにもドコか

遠回りをしてるのかスキップしたのか

なかなか涼しい夏





It's been a while to update this blog

I'm writing since wanting to keep you remembering me  

Anyway in this summer, it's hard to believe but 

NY has been chilly  and shitty summer which I don't like 








バリスタ始めました

started to work for a cafe as a barista  






気温が一定以上に上がるとそこら中で見られます

そして大人も子供もやることは一緒

特にFRIDAY NIGHT

You can see it as one of rites of summer anywhere when temperature rockets sky

 No wonder everybody want to get wet no matter how old you are   

especially Friday night :)   







スケボーだって

I've even started skating   








KAITEN ZUSHI









ルームメイトとその息子

My roommie and his son








FROM   BROOKLYN






もうすぐ秋だね〜

Fall is around the corner